piątek, 8 września 2017

Kuba Piątek

Cześć!
Tak jak wspominałam, dzisiaj opiszę Wam jeden z autografów, które zdobyłam ostatnio. Chciałabym także wszystkim, którzy rozpoczęli nowy rok szkolny życzyć dużo wytrwałości :) Ja mam jeszcze miesiąc, bo od października czeka mnie nowe wyzwanie :D
Przechodząc już do podpisu, należy on do polskiego motocyklisty, zawodnika OrlenTeamu. Kuba pochodzi z mojego miasta, więc dodatkowo super, że tak godnie reprezentuje nas na arenie międzynarodowej :) Jest młodym zawodnikiem, a już może pochwalić się sporymi osiągnięciami. Jest uczestnikiem Rajdu Dakar. W 2014 został zwycięzcą Akademii ORLEN Team. Jest także pierwszym Polakiem, który wygrał rajd Faraonów. Zdobył także kilka tytułów w Pucharze Świata w Cross Country w kategorii junior. Ma jeszcze sporo kariery przed sobą, więc ja mocno trzymam kciuki za Jego dalsze sukcesy i rozwój :)
Autograf zdobył dla mnie osobiście kolega na spotkaniu z Kubą :) Bardzo mu za to dziękuję! :D
Wypchanych skrzynek! :)) Dziękuję także wszystkim za te piękne słowa pod moim ostatnim postem! :D

14 komentarzy: