sobota, 28 stycznia 2017

Usain Bolt

Cześć!
Witajcie w nowym roku, mam nadzieję, że w kwestii autografów już u Was coś ruszyło :) Ja natomiast dziś chciałabym pokazać Wam jeden z bezsprzecznie najcenniejszych podpisów w mojej kolekcji, który niedawno do mnie dotarł.
W niektórych postach piszemy, że daną osobę powinna kojarzyć większość, a o dzisiejszym bohaterze powiedzieć, że kojarzy Go większość, to jak nie powiedzieć nic :p Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Usain Bolt, bo oczywiście o Nim mowa to żywa legenda lekkiej atletyki. Jest ośmiokrotnym Mistrzem Olimpijskim, sześciokrotnie indywidualnie, a dwukrotnie była to sztafeta. Jedenaście razy zdobywał także złoty medal MŚ. Jest najszybszym człowiek na świecie, Jego rekord świata na 100 metrów to 9,58. Jest także pięciokrotnym laureatem plebiscytu na lekkoatletę roku. Jest zdecydowanym dominatorem wszelkich zawodów, na jakich się pojawia.
Niezmiernie cieszę się, że mogę posiadać autograf tak wielkiego sportowca :) Pisałam na adres;

Usain Bolt
PACE Sports Mgmt
6 The Causeway
Teddington
Middlesex, TW11 0HE
UK


Czekałam 2, 5 roku ;) Wysłałam list, kupon IRC oraz kopertę zwrotną :D
Wpychanych skrzynek :))

24 komentarze:

  1. Gratuluję :) Super autograf, zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) prawdziwa gratka i sukces :)
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki!Świetny autograf :)
    Dodajemy? Ja już to zrobiłem :) http://grafykrystiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, legenda żyjąca! http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/02/58-markus-eisenbichler.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Wspaniały podpis od takiej legendy! Zapraszam do mnie: morethanskijumping.blogspot.com/2017/03/31-andreas-alamommo-plastron-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń