niedziela, 8 lutego 2015

Piotr Grabarczyk

Witajcie!
Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić, że przez te prawie 2 tygodnie nie ukazała się żadna notka. Byłam na wyjeździe w góry i niestety byłam dość zajęta, obiecuję, ze od dzisiaj nastąpi zmiana :) W tym czasie spełniłam też jedno ze swoich ogromnych marzeń (siatkarskich), byłam na meczu mojej ulubionej drużyny- Resovii Rzeszów, w tym także udało mi się zdobyć kilka autografów, ale na to przyjdzie czas. Jestem mega szczęśliwa!
Natomiast dziś notka poświęcona jednemu z naszych wspaniałych reprezentantów Polski, który ostatnio zdobył brąz Mistrzostw Świata. Dla mnie osobiście było to niespodzianka, bo dziś jest wiele zespołów grających na podobnym poziomie, ale to nam się udało sięgnąć po ten tytuł :) Nasz bohater gra w klubie Vive Tauron Kielce oraz gra na pozycji kołowego. Niewątpliwie jest postacią wyróżniającą się w obu zespołach, najczęściej gra w obronie. Wyróżnia się ogromną walecznością i poświęceniem, choć naturalnie wszyscy nasi zawodnicy to prawdziwe walczaki :D

Bardzo cieszę się, że powiększam kolekcję swoich autografów związanych z piłką ręczną :) Natomiast ten autograf zdobyłam dzięki wymianie :) Dziękuję!
Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu sukcesów :)

18 komentarzy:

  1. Gratulacje u mnie Robert Więckiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, również za dodanie bloga :) Ja Twojego także dodałam :>

    OdpowiedzUsuń